Monday, December 20, 2010

nak marah,geram menyampah....sume ada...

kepada mr.f:


salam,aku nk lepas geram cikit nie....kepada mr alphabet.F,ko xyah ler nk mrah aku sangat,ko pown same mulut tempayan...lg pown aku xder langsung bocorkan rahsia kow slame aku berkawan ngan ko,so pasal bnda kecik pown ko nk perbesarkan....fikir la ckit der.....xyah ler nk emosi sangat,aku thu la ko tu famous,famous pown xkemana klau nk mengata orng n nk cakap orng melulu cmtu,bleh x klau beradab ckit....sebelum buat pape,kot iye pown...bg ler salam dulu.....ni ntah pape,tetiba jew send statemenr kt aku mcm tu....lps aku bls,xder plak nk layan....sooo,klau cmtu,nmpk sangat ko yg bersalah.....suka ht ko lah nk wat ape lps nie....aku jge leklok hubungan persahabatan...smpai pape pown aku tlng....n krana tkut ko gagal mse test pown aku tolong lagi....berterima kasih mse tu jew....lps dh lame berjaohan...lupa trossss.....smasa bljr aku dh bg layanan daek pown kt ko,smpai orng laen rmai lg nk bljr ngan aku,aku trpaksa tinggal,aku tkut ko n aku putus sahabat...skrang ko lupakan aku yer....xpe3.....rmai lg orng yg nk berkawan ngan aku.....klau ko xhingin nk kwn ngan aku pown xper....sgala perbuatan baek kita,kita akn dibalas diakhirat..... sooooo fikir dan renung2kan lah wahai shabat.....lps nie,aku dh xkesah pown sape nk kawan ngan aku....tp nk jdi sahabat karib tu kureng ckit.....sbb dh rmai aku berkawan xder pown orng nk emo smpai cmnie skali.....nie lah dugaannye klau seseorang itu dah bercouple.....sbb tu ler aku putus ngan gf aku.....aku xnk lbihkn gf dr mak aku sendiri.......so....ingtlh wahai ank2 semua...hormati n sayangilah mak ayah kita....walau mereka xsyng kita n apa saja pekerjaan mereka....trima n redha jew.....
.wassalam n assalamualaikum

~ Terima Kasih Kerana Sudi Baca Setiap Entry Saya ~
kalau nak copy sesuatu bg tau dulu yer !!
♥ Hadri Noordin sayunk korang ♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 
HaSiL NuKiLaN HaDrI nOoRdIn PuNyEr CiTeR