Monday, October 31, 2011

ORGANIK BAND - angin surga



Sudah berapa kali kamu
Buat janji palsu kepadaku
Masih s'lalu begitu kamu
Kau buat aku kesel melulu

Jangan sekali lagi kamu
Berikan angin surga padaku
Capek aku mikirin kamu
Makan tidurku jadi gak tentu

Reff:
Berkali kau janji kau jadi pacara setiaku
Membahagiakan lahir dan batinku
Tapi yang terjadi kau mengingkari janjimu
Dan ku termakan angin surgamu

Kapok-kapok aku mikirin kamu
Selalu tertipu mulut manismu
Sudah jangan dekati aku
Biar ku cari lagi yang lain

Chorus:
Tuhan aku sayang dia
Karena dia pujaan hatiku
Tuhan haruskah diriku
Hidup dengannya namun ku tersiksa

p/s: selamat menonton...

~ Terima Kasih Kerana Sudi Baca Setiap Entry Saya ~
kalau nak copy sesuatu bg tau dulu yer !!
♥ Hadri Noordin sayunk korang ♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 
HaSiL NuKiLaN HaDrI nOoRdIn PuNyEr CiTeR