Wednesday, October 5, 2011

Winter Sonata






SALAM BLOGGERS ! ! !
kejiwangan melanda lam hatiku,hbs jew exam for sem2 aku rse boring n xtau nk watpe

ambik keputusan nk jadi orng korea la kejap..hbs citer korea aku download..

aku p cri ngan membe,copy dari dorang..

dorang pown ase pelik..asal la aku jadi cmnie....

ape salahnyer kan...

dalam hati setiap orang mesti ade taman kn..kekasih hati pown dh ade ..

ade yg dh cerai,masih stay n masih mencari...

citer MINTER SONATA nie memang sedih..

every disc msti ade jew part sedih...cmne xgugur mutiara dr mata aku...

tp citer die memang best,gempak punya love story....

ok sume..

bye..assalamualaikum.

~ Terima Kasih Kerana Sudi Baca Setiap Entry Saya ~
kalau nak copy sesuatu bg tau dulu yer !!
♥ Hadri Noordin sayunk korang ♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 
HaSiL NuKiLaN HaDrI nOoRdIn PuNyEr CiTeR