Wednesday, November 2, 2011

1: 10 thing i love

assalamualaikum

salam mesra sume nya,
hari nie aku nk kongsikan 10 perkara tyang aku suka,
nie just kongsi jerp n untuk memenuhi kehendak pembaca la kata kan..
macam la famous sangat aku nie..
ish xpelah..ble lg nk famous kn..ngeengee !!!

1:sinetron

bukan citer nie jew yg aku nonton,kebanyakan lg kok..heheheh
aku pown xtau ler apsal mnt sngt ngan sinetron..orng cakap 
jalan citer sinetron nie sumenya hampir sama je...
''do i care''
aku bedal je sume..

2: makanan - sayuran n nasi kampung (sume bedal)

wow !!
sedap nie..tp ade lg yg aku paling suka makan

uishh !!!
kalo makan nasi xder bnda nie..huish,
kalau diikutkan lebih baik xyah makan nasi...petai n budu ni lah makanan rasmi orang klantan..
petai jadi lauk n budu jadi kuah..kalo xder lauk pown xpe...
2 makanan nie dh bleh bg prot kite kenyang..




3:gadjet- laptop,camera,hp

untuk gadjet plak
aku nie  suka ngumpul gadget..dlm mase aku meningkat dewasa nie,dh 10hp aku pakai,laptop 1 n camera 2...
insyaallah next time aku akn keluarkan DSLR  plak..dh lame tringin nk pakai DSLR.




4:friendly (kalo boleh nak ramai kawan)

kawan adalah harapan aku kt kolej,kalo xde dorang..aku xleh hidup..rasa sunyi..
aku nie pemalu tapi suka berkawan,kalo aku rasa nk berkawan tu,walaucmne cara pown..
aku akn cari jalan untuk tegur orang tu...walaupown lame..
itulah aku..



5:sayang family (big family)

i have big family
dalam keluarga aku,aku adalah anak bongsu laki,family aku seramai 17orang termasuk mak ayah,
7laki n 8pompuan...korang rasa hepy x family ramai..???
bg aku 50:50 je..
sbb ade kluarga ramai lg bnyk masalah itupown bg sesetengah kluarga jew...mcm kluarga aku,asyik gado je...
xder mse nk hepy..klo hepy pown mase kenduri n hari raya..lepas je sume tu..lepas hepy nyer..hurmm..

 
this is my dad n my mom..i luv them very much

ok nie sibling aku...ade 4 lagi xsuka ambik gmbr..bior je la dorang...
kalo aku tnjik pown..bkn korang kenal pown..heheheh.





6:suka mengumpat (sory !! xlwh dinafikan untuk aku)

haaa kengkawan..
DILARANG MENGUMPAT !!
aku nie bkn mengupat pasal negara pown,just sembang kosong jew..tp aku nie suka amek thu pasal orng..
korang jaga2 yer..jgn smpai aku umpat..
tp skang dh kurang sikit..sebab ngumpat nie berdosa..xpayah nk jadi c.peah..jadi diri sendiri n wat hal sendiri..

so hati2 bile bercakap..jgn sampai memfitnah..






7:mathematics

aku suka giler ngan math..
citer pasal math nie pown ade citer tersurat n tersirat die..
aku mula suka mase secondary scholl,mase form 1..
mase klass math memang aku xtdur..klo subjek laen aku orng pertama landing atas meja..
alhamdulillah PMR n SPM aku dpt A's lam math..
syukur..






8:kemas rumah or berkemas.

ok,nk kata aku nie rajin xla sngt,tp blik hostel aku kt kolej tu,aku yg bersihkan...
smpai pakaian orng pown aku kutip,tp klo kt umh malas ckit..






9:online

haaa..nie part aku paling suka skali..sebab aktiviti nie aku lakukan hr2...
smpai tdr pown diabaikan..






10:suasana tenang n nyaman

  
aku lebih suka dok sorang2 especially bile blajar..
aku pilih suasana kt pntai n kampung nie sebab,aku pown memang kampung boy,suka ngan suasana kampung
kt tepi pantai plak aman damai,dengan derungan ombak...

perkara x suka 

1 - bila orang kutuk family aku
2 - shopping pakaian lame2,klau gadjet xpe..shari pown sanggup
3 - orang yang sombong
4 - seafood (ketam,udang,sotong)
5 - suasana bising..
6 - bersukan
7 - membaca (subjek teori sngt lemah)
8 - melepak kt luar (klo kt umh n hostel xper)
9 - bergaul ngan org bile kt kampung...terperap kt umah je ..
10 - pompuan yg gedik n perasan lawa.

n banyak lagi yg x ter senarai..










~ Terima Kasih Kerana Sudi Baca Setiap Entry Saya ~
kalau nak copy sesuatu bg tau dulu yer !!
♥ Hadri Noordin sayunk korang ♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 
HaSiL NuKiLaN HaDrI nOoRdIn PuNyEr CiTeR