Tuesday, November 1, 2011

10 hari cabaran blog

assalamualaikum kengkawan blogger..
mlm nie aku post entry pasal 10 hari cabaran blog..ape tu..aku pown xfaham,
cabaran nie pown aku ade terbaca kt blog membe2,ramai yg wat benda nie..
aku bkn nk tiru dorang...tp tergerak ht nk wat jugak..
ok lah untuk malam nie..
untuk 10 hari cabaran blog adalah


:: 10 hari cabaran blog ::

1.  10 things about you 
2. 10 things you love
3. 10 things u hate
4. 10 things you want to say to one person 
5. 10 wishes 
6. 10 items you cant live without
7. 10 important people 
8. 10 of you faveret song 
9. 10 ways to in your heart
10 . 10 final words .

ok,untuk next post..aku akan post cabaran nie...
aminnn..
selamat malam sume.. sweet dream ya...
assalamualaikum



~ Terima Kasih Kerana Sudi Baca Setiap Entry Saya ~
kalau nak copy sesuatu bg tau dulu yer !!
♥ Hadri Noordin sayunk korang ♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 
HaSiL NuKiLaN HaDrI nOoRdIn PuNyEr CiTeR