Sunday, November 25, 2012

photoshop

assalamualaikum, hye uolssss..
pe habak today.. hari nie gua mau citer pasal photoshop...dh brpe hari aku titon lmbat sbb nk edit pic my niece, nk g print gambo die.. maknyer kate.. nnti kalo aku dh fly to kl, dh xleh nk print dh.. nnti kalo save je lam lappy, tkot hlang katenyerrr...
gua bukan reti sngat nk edit2 nie, tp ok lah just nk studied sikit2 pasal adobe.. nnti aku blajar lebih2 ckit.. nnti ingt nk jdi editor lah.. masyuk cikit like photographer laen... nk beli DSLR sbijik..( insyaallah nnti kaya) tp bile nk kaya ek????  
xpe lah,usha tangga kjayaan kn.. by the way, aku suka tngk gmbr aizul marcello, wlaupown edit die cm simple.. tp menusuk lam jiwa, cam ade crite je kt lam gmbr tu... aku nk lah cmtue..
skang, aizul marcello dh jadi idol aku tok photography (die bkn berjasa pown kt aku).. tp aku slalu tngok blog die.. klo bkk ternet je, xsah kalo xbukak blog die.. dh addict kowt ngan blog die..
sal edit2 plak , aku suka tngk bile die albumkan gambar kawin jadi buku.. yyang tu part aku paling suka.. huishhh, pandai lah lu mat... mana ko blajar...
nak dijadikan crite, hari tu adelah aku follow die lam twitter, aku tegor die..baik rupanya.. aku ingtkn sombong bebenor.. tp alhamdulillah ler die nk retweet blik tweet aku, aku tnye die, dr mana blajar edit gmbr.. ade ambik kos multimedia ke..
korang tahu die jawab ape...
"pengalaman adalah guru die," 
mcm pening pown ade jgk.. orng tanye laen, die jawab laen.. 
its ok bro, den trime jawapan tu.. 
suka ht ko lah nk jawab ape kn.. hurmm..
crite pnjang pown xde guna.. aku kongsi ngan korang gambar yg aku edit, smalam suntuk (not shari suntuk..)








~ Terima Kasih Kerana Sudi Baca Setiap Entry Saya ~
kalau nak copy sesuatu bg tau dulu yer !!
♥ Hadri Noordin sayunk korang ♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 
HaSiL NuKiLaN HaDrI nOoRdIn PuNyEr CiTeR