Monday, October 1, 2012

Debaran final exam

Alhamdulillah, semester 4 dh smpai ke penghujungnya, ready ke xready.. terpaksa jgk kna troskan final,tinggal 2sem je lg aku kt diploma bisnes nie, lpas nie dh kna fkir kerja plak...

Ishh..
Ape aku melalut nie, dh smpai kerja perginya..
Ok..
Continue pasal final exam..

Aku selitkn jadual la ckit, bkn ade pape pown kn...tp ape slahnye just nk kongsi..

JADUAL FINAL SESSI JUN 2012 (UITM)

3/10  MKT300 
8/10  ECO211
10/10  LAW299
14/10  FIN242
18/10  MGT300

lawa bebenor tarikh die,smpat ke nk study..bg student yg study last minit mcm aku nie ok kowt,just skadar nk lulus la ktekn... tp klo bleh nk lah yg terbaik kn..
Hurmmm..
Ape2 pown,chaiyok hadri.. mu bleh wak hok terbaik (dialog klate)
Yg pnting,slalu ingt allah..solat kna jaga.. berdoa bnyk2, slalu memaafkan orng... kuatkan hati, slalu bersabar.. insyaallah, allah akn membantu..
Untuk kengkawan DBS,do the best among the best..

Stakat tu je kowt coretanku dipagi buta nie.. selamat berjaya kengkawan.. berjaya dunia dan akhirat insyaallah..
Jazakallah khairan khatira..
Assalamualaikum. :)


~ Terima Kasih Kerana Sudi Baca Setiap Entry Saya ~
kalau nak copy sesuatu bg tau dulu yer !!
♥ Hadri Noordin sayunk korang ♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 
HaSiL NuKiLaN HaDrI nOoRdIn PuNyEr CiTeR