Friday, December 17, 2010

sedih giler....

korang nk tngk x keputusan yang aku dpt dr portal uitm........mmng sedih n mcm xnk tngk jew......



hari nie adalah hari penentuan aku sama ada bleh msuk uitm ke x....skrang tlah terbukti bahawa aku xdpt msuk uitm huhuhuhuhu....sedih gler....nk wat cmne dh rezeki aku kt ipb,n terpaksa trima pilihan ke-3 aku....ipb aku kna jmpa ko lg huhuhu....aku xnkkkkkk...


ipb hebak n uitm dihatiku......uitm aku nk jmpe ko....
xpelh ,nnti degree aku jmpa ko yerp....

dh la...xnk aku ckp bnyk2 pasal nie,aku dh sedih sangat2 nie.......
uwaaaaaaaaa......sobsob456

~ Terima Kasih Kerana Sudi Baca Setiap Entry Saya ~
kalau nak copy sesuatu bg tau dulu yer !!
♥ Hadri Noordin sayunk korang ♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 
HaSiL NuKiLaN HaDrI nOoRdIn PuNyEr CiTeR